Distridata: slimmer communiceren met gerichte data

Effectieve communicatie begint bij de juiste doelgroep. Met Distridata maak je je huis-aan-huiscampagnes of direct mail slimmer, gerichter en relevanter. Deze overkoepelende oplossing bundelt alle data-gedreven toepassingen van Pro-mailing, zoals segmentatie binnen Distritool, en helpt je om jouw marketingbudget maximaal te laten renderen.

Segmentatie die echt werkt

Bereik wie er écht toe doet

Eén van de krachtigste functies binnen Distridata is onze geavanceerde segmentatie. Door samen te werken met datapartners zoals Dividuals, maken we het mogelijk om je doelgroep heel nauwkeurig af te bakenen op basis van:

Leeftijd
Inkomensklasse
Gezinsgrootte
Type woning

Zo kan je jouw doelgroep heel nauwkeurig segmenteren en je boodschap personaliseren Het resultaat? Een hogere respons en een sterkere klantbeleving.

Meer over segmentatie
Een kaart van Oost-Vlaanderen waar bepaalde regio's geselecteerd zijn

De kracht van Distridata? Je krijgt een hogere respons, een sterkere klantbeleving én je zet je budget op de meest efficiënte manier in.

Sander Gardin – Business Manager Pro-mailing

Een kaart van Oost-Vlaanderen waar bepaalde regio's geselecteerd zijn

Klaar voor de toekomst

Een tool in beweging

In de toekomst breiden we het platform verder uit met nieuwe databronnen en functies, zoals:

  • Adresselectie op basis van woningkenmerken

  • Informatie over zonnepanelen of isolatie

  • Ruimtelijke data en gebouwvolumes

  • Slimme koppelingen met andere marketingtools

Zo evolueert Distridata mee met jouw noden—en wordt jouw communicatie steeds slimmer en relevanter.

Vraag een offerte aan

Wil je meer halen uit je doelgroepselectie?

We helpen je graag om de kracht van data concreet in te zetten voor jouw volgende campagne.